"Hogyan égess játékra kész textúrát a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2011/02/28 (08:25): Ingyenes e-book a realisztikus repülőgép modellezéshez

Witold Jaworski egy nagyon részletes leírás tett közzé a címben említett témában. A részletességre semmi jobban nem utalhat, mint az oldalszám: az első kiadás 1112 oldalas és több, mint 3600 kép illusztrálja a leírtakat. Lépésről, lépésre vezet végig a modellezésen, a textúrázáson és a mozgás fázisok megalkotásán.

Talán a letölthető pdf-ek nyelvezetét megérteni lesz kicsit nehéz feladat, hiszen a szerző lengyel nyelven írta (keres ugyan angol fordítókat), de talán a képekből így is sokan nekilendülnek, hogy modelljüket megalkossák. A könyv CC licensz alatt lett kiadva.

Az alkalmazott programok: Blender, Gimp és Inkscape.

Virtual Aircraft

-----------

[stewet]