"Hogyan égess játékra kész textúrát a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2010/09/15 (08:06): Puhatest technika haladó fokon a BGE-ben

Christian Thomas Oncken készített a softbody-ról egy haladó tutorialt, mégpedig hogyan kell egy sofbody-s modellt rig-elni, illetve egy felszíni víz szimulációját mutatja be, mindezt a játékmotorra adaptálva.

A leírás elérhető angol, illetve portugál nyelven, és ahogy az lenni szokott, letölthető hozzá a blend állomány is azokkal a beállításokkal, melyet maga a vodeo nem részletez ki képben.

(Személyes megjegyzésem a fenti hírhez: Picit többet vártam, mint amennyit kaptam, bár ez lehet az én hibám is, és nem fordítottam kellő időt még az áttanulmányozásra. Főleg a víz szimulációra gondolok, hiszen régi problémát oldana meg ez a játékmotorban)



Dokumentáció/Tutorial/Demo fájl

Tutorial (Angolul) - Online PDF olvasás az Adobe oldalán, de van Download gomb a jobb felső sarokban :)

-----------

[stewet]