"Hogyan égess játékra kész textúrát a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2010/09/13 (16:36): Megjelent a 2.54 Blender Béta

Elvben ez az utolsó béta kiadás a véglegesnek szánt verzió előtt, de hogy mi lesz belőle, azt csak nagyon odafent tudják, mi azonban reméljük a legjobbakat.

Az előző (2.53) verzióhoz képest 200 hibát javítottak a fejlesztők, átnevezték az RNA-t, segítő scriptet írtak (változott a típusdefiníció a PyRNA-ban), összevonták az Audaspace / Game Engine API-t. Szóval látható, hogy a fiúk dolgoztak, és nagyobb részt a bug-okkal voltak elfoglalva, ebből is érdemes kiemelni az OBJ exporter hibáját. A megoldást - ezt javasolják - egy py kód biztosítja.

Nos ezek után sem győződtem meg mindenről, tehát rátok vár a feladat, hogy tapasztalatokat szerezzetek a 2.54-ben, és osszátok meg a közösséggel.

-----------

[stewet]