"Hogyan égess játékra kész textúrát a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2010/08/21 (19:30): PTex - avagy újfajta textúra leképzési rendszer támogatása a Blenderben

Hát ez nem semmi! A PText a Walt Disney Animation Studios részére fejlesztett ki egy új texture-map eljárást. Egyenlőre a GraphicAll.org teszteli a forrásban ennek a működését. A hivatalos oldalon - ptext.us - felsorolt lista elég sokat sejtet:

Nem kell UV! A Ptex a felületekre külön hasznáűlja a textúrákat.

Hatékonyan tárol akár 100 000 (!) textúrát is a saját formátumában.

A PText API mindent tárol a formátumba, ami lehetővé teszi, hogy minőségi munkát lehessen vele alkotni

Minden információt Nick Bishop's Vimeo honlapján lehet megtekinteni, de ízelítőül, mi is bemutatunk egyet.



-----------

[stewet]