"Alap fém-anyag a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2011/02/21 (22:12): Hogyan kell GLSL anyaghoz alpha-s textúrát használni játékban

Készítettem egy 3 oldalas leírást képekkel mellékelve a címben említett témában. Eredetileg nem leírásnak készült, és csak később kaptam észbe, hogy jöhetett volna ide is, hátha sokaknak nyújthatna segítséget a dokumentum, de erről most sajna lemaradtam, és ami a legbosszantóbb: a képeket vágólapra másolva illesztettem be, vagyis nem mentettem képformátumba. :-(

Ettől függetlenül remélem segítséget tud adni mindazoknak, akik GLSL anyagozással akarnak alpha-s képet textúrázni a játékmotorba. ...hogy ennek mi az előnye (hátránya), arról hamarosan egy rövif írással jelentkezem, addig is érjétek be ezzel:

blender.hu/tutor/kdoc/GLSL.doc - doc formátum

-----------

[stewet]