"Karakter szem-pislogás animálása"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2015/12/11 (21:11): Négy dolog, amit tudnod kell a Deform-ról

A Mesh Deform régóta jelen lévő Addon a Blenderben. De biztos, hogy jól használjuk? Nos erre e kérdésre ad nem rövid, képekkel illusztrált választ Juan Pablo cikke.

1. Használd a preserve volume opciót!

2. Az Armatúra deformációt nem kell tökéletesre elkészíteni!

3. Négyszögek és háromszögek

4. A csatlakozások helyett használj sima felületeket!

Ha csak ennyi lenne, de nem... szóval egy kis angol tudással és némi késztetéssel elsajátítható mindez.

További részletek

-----------

[stewet]