"Karakter szem-pislogás animálása"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2014/05/22 (22:50): Teljes IK integrálása a Blenderbe

Animátorok figyelem! Harrison Nordby bejelentette, hogy a test (human, vagy organikus) modell teljes IK-ja (Inverse Kinematics) beépítésre került a Blenderbe. A mellékelt videóban e funkció demo-ját is megnézhetjük. Itt mutatják be az új lehetőségeket a felhasználáshoz. A dokumentáció is elérhető + letöltés (bár az előbbi nálam a hír írásakor nem volt elérhető, de azért a videó alatt belinkelem, hátha csak átmeneti a hiba. - a szerk.)


Dokumentáció

Letöltés

Fórum

-----------

[stewet]