"Alap fém-anyag a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2023/11/16 (15:31): Arc-Mocap (Facial Mocap) készítése

Todor Nikolov közzétette az alábbi videót és a következőket írta hozzá:

"Ha egy arc mimika sorozatot kell rögzítened, és ARKit-alapú alak-billentyűkkel kell egy karakterre alkalmazni, akkor rengeteg iPhone-t használó megoldás létezik. Androidra és más kamerákra is léteztek megoldások, de nehéz volt beállítani őket, vagy a rögzítés minősége nagyon alacsony volt.

Nos, végre van egy egyszerű és minőségi megoldás, amelyhez nincs szükség iPhone-ra!

Az arcanimáció kinyeréséhez szükséges eszköz a "Face Landmark Link". INGYENES (YAY!)

A kapott mocap karakterre való alkalmazásához egy másik kiegészítőre lesz szüksége a Blenderben. A FaceIt-et (fizetős addon) használom, mert felgyorsítja az arc rigging (csont) és mocap folyamatának minden lépését. De találtam egy ingyenes "Blender LiveLinkFace" kiegészítőt is, amely jól működik a mocap adatok alkalmazásában..."



További információ és Letöltés

-----------

[stewet]