"Karakter szem-pislogás animálása"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2017/03/20 (17:01): Izometrikus 3D játék modellezés

YANAL SOSAK készítette az alábbi videót, melyben az alacsony poligonszámú modelleket izometrikus nézőpontből láthatjuk. (ez az a nézettípus, melyben mindhárom tengelyre a tárgy kicsinyített/nagyított méretét 1:1-ben visszük fel. Gyakorlatilag a három tengely egymással 120 fokos szöget zár be)

A videó ~19 perces, és sok érdekességet ígér. Elsősorban a jövő játékfejlesztőinek lesz az!



-----------

[stewet]