"Alap fém-anyag a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2022/06/12 (19:39): Két-kezes Mocap Anim Tulajdonság

A motion capture animációt készítünk egy fegyvert, két kézzel tartó karakterről, előfordulhat, hogy a kezek pozíciója nem pontosan ott van, ahol szeretnénk. Manuálisan beállíthatjuk a kéz animációját, de egy sokkal egyszerűbb és pontosabb módszer az IK Bone Constraints. Nagyon könnyű beállítani, ha tudod, hogyan kell.

Jan van den Hemel erről mutat be egy rövid videót. Hasznos!



-----------

[stewet]