"Karakter szem-pislogás animálása"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2012/01/22 (11:48): Blender Hírek - Célok és Projektek

Fejlesztő feljegyzések; 2012 Január 15.:

Jobb és gyorsabb Booleans ?

Hipp-hipp hurrá! Csak 10 évet kellett rá várni ?! :)

És a port Android-ra folyamatban van!

Ton Roosendall írta:

"Hali mindenki, itt a szokásos összefoglaló a mai IRC gyűlésről. - (irc.freenode.net, #blendercoders)

1) Blender 2.62 Célok:

- Jelenlegi célok.

- Hosszabb nevek a Blender data-nak amik az előző héten kerültek be az SVN- be.

- Bastien Montagne: Fix a 'pózoláshoz', tesztelőkre van szükség! projects.blender.org/tracker/index.php?func=detail&aid=29461&group_id=9&atid=498

- Sergey Sharybin: 'Carve' ág ( sokkal jobb és gyorsabb Booleans ) kész van, mehet SVN-be ezen héten.

- Brecht postolt egy frissebb cycles tervet (roadmap-et) a kód blogon. (code.blender.org/)

Minden más úgy történik ahogy a 2.62 -es tervben van!

2) Más Projektek:

- Alexandr Kuznetsov elindított egy wiki oldalt az Android-os port követhetőségének érdekében : wiki.blender.org/index.php/User:AlexK/Android

- Campbell említette, hogy az SDL kész van az Android-hoz, ezért hozzá adta a mi 'GHOST' könyvtárunkhoz ( = egyszerű OS, ablak, rajzolás és bemenet kezelés).

- Érdekes opengl-openglES wrapper: code.google.com/p/gl-wes-v2/source/browse/trunk/#trunk%2Fsrc

- Luca Bonavita hallodta, hogy a Freestyle integráció ( nem fotórealisztikus render ) közeleg. ( talán a 2.63 -ban? ). Próbáljuk meggyőzni Tamito-t, hogy fejezze be.

Azután csak annyi a kérdés, hogy hova rakjuk a Freestyle dokumentációt a wiki-n.

- Ennyi volt, csak egy rövid megbeszélés. :)"

-----------

[Berky]