"Hogyan égess játékra kész textúrát a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2011/03/18 (08:05): HDRI bevilágítás a Blender 2.5 verziójában

Greg Zaal tett közzé a minap egy video-tutorialt, arról, hogyan kell HDRI kép-alapú bevilágítást készíteni a 2.5 kiadásban.

Köztudott dolog, hogy a korábbi kiadásoknál drasztikusabban gyorsabb a 2.5 verzió raytrace-e, illetve gyorsabbá lehet tenni az indirekt fényforrások alkalmazásával. Az Ambient-et is használva sok esetben még fokozható ez a sebesség, amennyiben a jelenet nem annyira összetett. Léteznek ugyan külső megjelenítők (render-ek) - lásd LuxRender ill. Yafaray -, de az új kiadásban (2.5x) nemrég fedezték csak fel azokat a lehetőségeket, aminek kihasználásával időt spórolhat az alkotó.

Nos ezt a témát dolgozta fel Greg az alább látható videón.


-----------

[stewet]