"Karakter szem-pislogás animálása"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Blender leírások és oktató anyagok

 
Szerző: Pingvun
Verzió: 2.63

Array és Curve Módosítók 2.63


Üdvözlök mindenkit!  Ebben a kis terjedelmű leírásban azt fogom megmutatni, miként használjuk az Array és a Curve módosítókat, például egy deszkahídnál.

1. lépés:

 Készítsük el a híd egyik deszkáját.



2. lépés:

Másoljuk le az egészet (+) és mozgassuk az elejéhez, majd kicsit húzzuk el a második deszkát balra, vagy jobbra.



3. lépés:

Két deszka összeolvasztása (+ jobb klikk a másik deszkára és +) Majd az array használata.



4. lépés:

Array beállítása



5. lépés:

 Ismétlés számának beállítása
 Ez annyi lehet, amennyit csak akarsz. (nálam ez 7)



6. lépés:

Path görbe hozzáadása



7. lépés:

Path szerkesztése, görbe létrehozása.



8. lépés:

Híd kijelölése, Curve módosító hozzáadása.



9. lépés:

Curve beállítás, (ha nem -Y deformation axis, akkor állítsd át) híd elmozgatása addig amíg a görbével nem lesz egyenlő.



10.lépés:

Először az Array-t, majd a Curve módosítót kell le apply-zni.
Ha ez kész, törölhetjük a Path görbét és teljessen készen is vagyunk.

Így néz ki a modell:



Remélem tudtam segíteni nektek!