Forrás: MindentBele 3D Tutorialok!
Szerző: Stewet (2005 11 02)
Verzió: ???
Blender Knife Tool (Kés Eszköz) Beépített Script Modul
1. A script betöltése: Object / Script / Knife Tool
2. No Comment (az eredeti panelen nincs magyar felirat) :-)
3. Alapkocka a Blender indításakor Felülnézet
4. A VágóSík létrehozásához adj a jelenethez egy "sima" Plane-t
5. Méretezd át! (nem minden esetben kell ilyen nagyra méretezni - ezt a vágandó objektum mérete és formája határozza meg)
6. Helyezd el a Plane-t abba a pozícióba, ahol a vágandó objektumot el akarod metszeni! Kamera-nézetből [num0] és Solid módban jobban látod a vágósík helyzetét.
7. Előbb a vágandó Objektumot jelöld ki, aztán a VágóSíkot! Ha megfelelőnek tartod a beállítást, akkor most kattitnts a "CUT" Gombra a Knife Panelen!
8. Most sorban jelöld ki a "nem kívánatos" objektumokat és töröld ki! [] Erase
9. Fogadd el!
10. Most jön a Kocka kijelölés és törlés
11. Fogadd el!
12. Vágósík Kijelölés és törlés
13. A lemetszett kocka képe Solid nézetben. Mint látható a törlés helyén nincs felület! (Face)
Felületet létrehozni: Edit Mod-ban [TabKEY] kijelölni a leendő Face-t alkotó sarokpontokat (vertex), ezután az [] bill. leütésére létrehozza a felületet.
14. A sárga pontok (vertexek) lettek kijelölve a felület (Face) létrehozásához... és az [] után látható is a felület (Face).
15. Nincs más hátra: Render []
