"Hordó modellezése és Textúrázása"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2011/07/19 (20:19): Make Human új kifejező-rendszer fejlesztés és tesz

Régen hallottunk a méltán népszerű Make Human programról, de most új elemként megjelent néhány elég ígéretesnek tűnő fejlesztés. Többek között az arc kifejezés-rendszer, illetve a Rigify. Biztosan maradtak még hibák a kódban, de a főbb, és hangsúlyos problémákat úgy látszik orvosolni tudták. (pl.: javult a deformáció, ahol a csontok mozognak)

A kezelői felületen csúszkákkal lehet állítani a különböző paramétereket, ami mögött persze alapvető biológiai ismeretekkel kell rendelkezni, hiszen szélsőséges helyzetekben elég furcsa kifejezést lehet "ragasztani" egy arcra. :)

Egyszóval elégedettek lehetünk az eredménnyel, és kiváncsian várom, ki milyen eredményt tud kisajtolni a programból, Kérem, akinek van (lesz) tapasztalata, azt ossza meg velünk!

Rigify

MakeHuman Forum

-----------

[stewet]