"Alap fém-anyag a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2011/07/06 (12:39): Dinamikus Hullám Szimuláció

Itt a nyár, de a fejlesztők közül jó néhányan nem pihennek, hanem csiszolgatják a program képességeit. Ezek közé tartozik a kamera követés, és a most bemutatni szándékozott hullám szimuláció, melynek alkotója Miika korábbi hírekben már szerepelt nálunk is.

Korábbi kiadásokban ugyan volt már ilyen jellegű próbálkozás, de a felhasználók által adott visszajelzések bizonyos hibára derítettek fényt. A hullám tovahaladásakor, ha akadályba ütközött, a terjedés rossz irányban indult tovább. Nos ezt a bug-ot küszöbölték ki, és ha minden jól megy, februárban már benne lesz a programban. Addig is alkalmazható, ha a Graphic.org oldalról töltitek le az aktuális fejlesztői verziót.


Miika Blogja

-----------

[stewet]