"Alap fém-anyag a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2011/05/21 (18:31): Blenrig 4 - Automatikus bőrözés és riggelés

Juan Pablo Bouza frissítette BlenRig rendszert a Blender 2.57b-ben. Azok számára, akik még nem látták az előző verziókat, azoknak most legyen elég rövden annyi: a BlenRig egy automatikus rendszer, amely használja az armatúra és a mesh deformációt. Elég sok animátor barátságosnak tartja, például ha megnézed az alábbi videót, döntsd el, milyen is a rendszert alkalmazni:


Tutorial - hogy használd a Blenrig rendszert

További részletek...

-----------

[stewet]