"Hógolyó Anyag Készítése"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2011/05/27 (16:43): Valós idejű fizika, nem a Blender játékmotorjával megoldva

Hát bizony ez nagyon izgalmasnak néz ki. A kóder (programozó) neve Goatman. Egy ctypes illetve ODE wrappers módot alkalmaz python-ban. Ezzel egy új add-on eszközt hozott létre, amely lehetővé tesz valós idejű fizikai kölcsönhatásokat a 3D viewport-ban, anélkül, hogy a játékmotort használta volna ehhez.


A ctype és ODE módszer a Blenderben

A story

-----------

[stewet]