2011/04/20 (20:24): Fluid Szimuláció a Blender Játékmotorjában Open CL alkalmazásável
Ian Johnson egy új videóval jelentkezett, mely bemutatja a legújabb folyadék szimulációt a Blender játék motortjában az OpenCL alkalmazásával.
(Megérne egy misét az Open CL kivesézése, de erre én itt nem vállalkozom helyhiány miatt. Legyen elég annyi, hogy "az új keretrendszer roppant rugalmas és kényelmes is, nagyon jól struktúrált programok írhatók benne ahol jól elkülöníthetők és szinkronizálhatók a CPU-n és a GPUn végzett számítások." - További részletek)
A szerző írja a blogjában:
"Én csak bemutatom egy újabb fejlesztési fázisát a projektnek. Javítottam a kódon, hogy az sokkal stabilabb legyen, korszerűsítettem az ütközésen, és hozzátettem egy tömlő objektumot. A demoban beszélek következő terveimről is."
-----------
[stewet]