"Hordó modellezése és Textúrázása"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2011/02/11 (20:25): Az utóbbi napok hírei zanzásítva

Így jár a hírszerkesztő... napokig nem történik semmi, utána pedig nagyon rövid idő alatt érkeznek az érdekesebbnél érdekesebb hírek, újságok, infók. Ez történt mostanában is, nem titkolva, hogy mostanság személyes okból kifolyólag én sem voltam top-on :)

[Tudom, senkit nem érdekel, de a foggyökér gyulladás nem gyerekjáték] No, de nézzük, mi is mostanság a legérdekesebb hír kedvenc programunk tájékán.


1. Tartozom egy adóssággal Török Zsolt-nak, a FreezingMoontól-tól, aki egy elveszettnek hitt tutorialt küldött, amiben a Blender testreszabásáról van szó, vagyis ennek lehetőségét mutatja be magyar nyelven.

www.freezingmoon.org/board/showthread.php?tid=81

Legújabb videóját azonban már angolul narrálta, ahol egy ősi cserépedényt/vázát készít el, textúrákkal együtt. (Személyes megjegyzésem, hogy az angol hanggal is teljesen érthető a mondanivaló) - Köszönjük:

www.freezingmoon.org/board/showthread.php?tid=83


2. A Blender Foundation befejezte a 4K (szuper-HD) változatát a Sintel-lel kapcsolatban. A 650GB, nem tölthető le egyelőre, azonban a teljes HD verzió már igen.

www.sintel.org/production/sintel-the-hd-version-scaled-from-4k/


3. Ian Johnson és Andrew Young ad áttekintést munkájáról, a valós idejű részecske folyadék alkalmazása a Blender Game Engine-ben. Ők e szekció fejlesztői és igazán izgalmasan hangzik a téma.

enja.org/2011/02/10/particles-in-bge-fluid-surface-and-collision-in-the-works/


Egy új videotutorialt láthatunk a kinematikai rendszerről a Blender Cookie jóvoltából. (FK/IK - vagyis a forward/invers kinematika az armatúrákkal kapcsolatban)

www.blendercookie.com/2011/02/07/creating_fk_ik_rig/


Elnézést, hogy hosszúra sikerült az összefoglaló, de remélem, ezzel az apró csúszással nem maradtatok le fontos dolgokról, és így utólag is érdekesnek, hasznosnak találjátok a leírtakat! ;)

-----------

[stewet]