2010/09/15 (08:06): Puhatest technika haladó fokon a BGE-ben
Christian Thomas Oncken készített a softbody-ról egy haladó tutorialt, mégpedig hogyan kell egy sofbody-s modellt rig-elni, illetve egy felszíni víz szimulációját mutatja be, mindezt a játékmotorra adaptálva.
A leírás elérhető angol, illetve portugál nyelven, és ahogy az lenni szokott, letölthető hozzá a blend állomány is azokkal a beállításokkal, melyet maga a vodeo nem részletez ki képben.
(Személyes megjegyzésem a fenti hírhez: Picit többet vártam, mint amennyit kaptam, bár ez lehet az én hibám is, és nem fordítottam kellő időt még az áttanulmányozásra. Főleg a víz szimulációra gondolok, hiszen régi problémát oldana meg ez a játékmotorban)
Dokumentáció/Tutorial/Demo fájl
Tutorial (Angolul) - Online PDF olvasás az Adobe oldalán, de van Download gomb a jobb felső sarokban :)
-----------
[stewet]
![Vissza](img/upp.gif)