"Hordó modellezése és Textúrázása"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2015/02/21 (17:03): Játékban lévő kamera zoom Logic-kal

John Hamilton alig 6 percben bemutatja, hogyan is lehet játékban, egyszerűen zoom-olni egy objektumra. Egyszerű, mint az ék, de ha jobban megnézitek - és feltételezem, picit értitek is -, látni fogjátok, hogy ez ál-zoom, hiszen két kamerát használva csupán váltogatja azok megjelenését, aminek hatására úgy néz ki, mintha tényleg zoom lenne a végrehajtott funkció.

Tényleg csak apró kötekedés, de a zoom-ot pythonban - talán - könnyebb, és jobban paraméterezhetően lehet elvégezni. Ettől függetlenül kezdőknek kiváló tutor, ha belekezd valaki egy játék fejlesztésébe, amiben éppen ezt a lehetőséget kereste... most itt van. :)



-----------

[stewet]