"Alap fém-anyag a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2011/11/03 (15:38): Valós idejű tükröződés

Ez a videó tutoriál már pár éves, de most előkerült és megéri megosztani.

Max Hammond írta:

"Ebben a tutoriálban egy lány őzikét "doe"-t használom, akit tükröződővé fogunk varázsolni. Ezt a technikát akármilyen tárgyon lehet használni, habár a lesimított, nagy egyenes lapok nélküli tárgyak működnek a legjobban,

mint például autók vagy organikus görbe formák. Megjegyzés a technikáról, hogy csak azokat a dolgokat tükrözi vissza amit tartalmaz a 'lightprobe map'. Tehát ha van egy tárgy amit szeretnél hogy benne legyen a tükröződésben,

akkor vagy hozzá adod azt is a 'lightprobe map'-hoz vagy használd a map-ot háttérnek, mint egy normális raytrace tükröződés."

RealTime Reflection

-----------

[Berky]