Forrás: MindentBele 3D Tutorialok!
Szerző: Stewet (2005 11 02)
Verzió: ???
Blender Knife Tool (Kés Eszköz) Beépített Script Modul

1. A script betöltése: Object / Script / Knife Tool

2. No Comment (az eredeti panelen nincs magyar felirat) :-)

3. Alapkocka a Blender indításakor Felülnézet

4. A VágóSík létrehozásához adj a jelenethez egy "sima" Plane-t

5. Méretezd át! (nem minden esetben kell ilyen nagyra méretezni - ezt a vágandó objektum mérete és formája határozza meg)

6. Helyezd el a Plane-t abba a pozícióba, ahol a vágandó objektumot el akarod metszeni! Kamera-nézetből [num0] és Solid módban jobban látod a vágósík helyzetét.

7. Előbb a vágandó Objektumot jelöld ki, aztán a VágóSíkot! Ha megfelelőnek tartod a beállítást, akkor most kattitnts a "CUT" Gombra a Knife Panelen!

8. Most sorban jelöld ki a "nem kívánatos" objektumokat és töröld ki! [
] Erase

9. Fogadd el!

10. Most jön a Kocka kijelölés és törlés

11. Fogadd el!

12. Vágósík Kijelölés és törlés

13. A lemetszett kocka képe Solid nézetben. Mint látható a törlés helyén nincs felület! (Face)
Felületet létrehozni: Edit Mod-ban [TabKEY] kijelölni a leendő Face-t alkotó sarokpontokat (vertex), ezután az [
] bill. leütésére létrehozza a felületet.

14. A sárga pontok (vertexek) lettek kijelölve a felület (Face) létrehozásához... és az [
] után látható is a felület (Face).

15. Nincs más hátra: Render [
]






