"Hogyan égess játékra kész textúrát a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2010/12/23 (15:48): Volumetrikus fény (gyertya) készítése Blender 2.5 kiadásában

Ebben a háromrészes tutorialban Gottfried Hofmann mutatja be, hogyan kell gyertyalángot létrehozni a Blender 2.5 verziójában. A szerző így fogalmaz:

"A füst szimuláló rendszer keretében, a Blender 2.5 nemrégiben nagy figyelmet kapott mind a fejlesztők, mind a felhasználók részéről egyaránt. Mivel a fejlesztés továbbra is halad, megállapíthatjuk, hogy van még néhány izgalmas új funkció és lehetőség! Ebben a vadonatúj sorozatban fogjuk bemutatni szinte az összes funkciót, amit igyekeztünk egyetlen projektben étrehozni. A téma: A gyertya - vagyis egy volumetrikus láng. Kezdjük!"


Cgtuts Oldala

-----------

[stewet]