"Hogyan égess játékra kész textúrát a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2010/10/23 (10:30): Blender 3D kompozitálás - cmiVFX

Sebastian König bejelentette az új tutor elkészültét. Korábbi ígéretével ellentétben azonban ehhez a részhez nem készült el a bevezető, ami alapja lett volna a kezdőknek arra, hogy megértsék a kompozitálás lényegét és képes legyen követni a szükséges lépéseket.

Ezért a szerző úgy döntött, inkább egy teljeskörű bemutatót készít a kompozitról, és nem csak azt mutatja meg, hogyan lehet integrálni illetve adott jelenet(ek)hez hogyan lehet hozzáadni néhány szép hatást, hanem belemegy sok technikai részletbe. Így készült el több, mint 5 órányi anyag az alábbi részletekről:

nodes - renderlayers - renderpasses - pixelmath - mask - colorgrading



cmiVFX Tutorial

-----------

[stewet]