"Hogyan égess játékra kész textúrát a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2010/09/14 (16:22): Több rétegű skin (bőr) shader teljes körű leírása --en--

John Merrill egy teljes feldolgozású leírást osztott meg a közösséggel, amiben nem csupán a node alapú összekötést, hanem a teljes shader létrejöttének leírását megosztja mindenkivel. Azt már gondolom nem is kell mondeni, hogy a beállításokat tartalmazó blend fájl-t is letölthetővé tette. Azt hiszem mindenki nevében gratulálhatok az alkotónak, nagyon szép munka:

Multilayer Skin

-----------

[stewet]