"Hogyan égess játékra kész textúrát a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2018/10/30 (09:01): Automatikus retopológia a Blenderben

METIN SEVEN írt a BlenderNation oldalán két retopo eszközről, melyet összehasonlított és annak eredményeit tette közzé. A magas poligonszám csökkentése örök probléma - az erőforrások korlátai miatt - a szakmának. Ezért Metin úgy gondolta, hogy az összehasonlítás eredménye könnyebb döntés elé állítja a felhasználót, hogy melyiket is vásárolja meg. (Igen, ezek fizetős kiegészítők)

A két eszköz: a DynRemesh és a Tesselator. Az előbbi 15$, az utóbbi 8.5$. A leírás abban segít, hogy eldönthessük, melyik lesz az ideális a munkánkhoz.

További részletek

-----------

[stewet]