"Hogyan égess játékra kész textúrát a Blenderben"
Részletek a hírekben!
 
   
 
 
Naprakész hírek...                                         240 fórumozó...                                         Számos magyar oktatóanyag...                                         Videóanyagok magyarul is...                                         Letölthető fájlok...                                         Textúrák...                                         Összegyűjtött linkek...
 
  Rólunk
Hírek
Fórum
Kihívás
Kapcsolatok
Galéria
Aktuális, 2015
2014, 2013
2012, 2011
2010, 2009
Leírások
Kezdő leckék
Haladó leckék
Egyéb leírás
Billentyűk
Videóanyagok
Kezdő videók
Haladó videók
Egyéb videók
Tippek, trükkök
Letöltés
BLEND fájlok
Textúrák
Linkajánló
Archivum
Projektek
BlendRace SokoTruck
Flipper MB game
 
 

Aktuális hírek

 

2011/04/20 (20:24): Fluid Szimuláció a Blender Játékmotorjában Open CL alkalmazásável

Ian Johnson egy új videóval jelentkezett, mely bemutatja a legújabb folyadék szimulációt a Blender játék motortjában az OpenCL alkalmazásával.

(Megérne egy misét az Open CL kivesézése, de erre én itt nem vállalkozom helyhiány miatt. Legyen elég annyi, hogy "az új keretrendszer roppant rugalmas és kényelmes is, nagyon jól struktúrált programok írhatók benne ahol jól elkülöníthetők és szinkronizálhatók a CPU-n és a GPUn végzett számítások." - További részletek)

A szerző írja a blogjában:

"Én csak bemutatom egy újabb fejlesztési fázisát a projektnek. Javítottam a kódon, hogy az sokkal stabilabb legyen, korszerűsítettem az ütközésen, és hozzátettem egy tömlő objektumot. A demoban beszélek következő terveimről is."


Ian Blogja

-----------

[stewet]